Torstain treenit

Eilen oli salilla ohjelmassa rinta-, olkapää-ja ojentajatreeni. Teen siis samana päivänä tietyt lihasryhmät, mutta liikkeitä vaihtelen vähän päivän ja mielen mukaan. Tällä kertaa otin vaihteeksi vinopenkin käsipainoilla mukaan, mikä siis vaikuttaa rintaan ja olkapäihin. Sen sijaan penkkipunnerrus käsipainoilla jäi pois ja tein muutaman sarjan koneessa. Teki hyvää!

Salilla oli keskellä päivää aika hiljaista, mutta ihme bilemusiikki soi taustalla. Jammailin siellä sarjojen välillä tuntui, että oon jo toinen jalka uima-altaassa! Vielä kuitenkin jaksaa ;)

Ojentajat tehtiin supersarjoina. Ensin kaksikymmentä kertaa ikäänkuin liikkeen puolivälistä alas, sitten kaksikymmentä kertaa yläasennosta puoliväliin ja vielä viimeisillä voimilla koko liike niin monta kertaa kun jaksoi! Oli ihan rikki! Sai vähän vaihtelua tähänkin liikkeeseen. Nico vielä auttoi ja vahti, ettei kyynärpäät liiku joten koko homma meni suoraan alleihin, AU!

Tein vielä muutamat sarjat vatsoille ja nyt kun selkäkin on kunnossa, niin pääsin taas tekemään tällä ostosteeveen kuntolaitteiden näköisellä vempaimella. Ihan sairaan kiva kone kun ”saa” keinutella menemään!  Ainoa miinus on, että tulee ihan hullu polte vatsoihin! Ei se mitään kivaa keinuttelua ole, vaan kunnon hampaat irvessä vääntöä :D Vielä jos kääntää polvia, niin saa tehtyä sivuvatsatkin.

Harvinainen kuva, Salli ja vesipullo. Tälläkin kertaa unohdin juoda sen. Kävin 16-vuotiaana vuoden ajan potkunyrkkeilyssä (peruskurssi+keltainen vyö, juhuu!) eikä siellä treeneissä saanut 1,5h aikana olla vesipulloa mukana. Piti vain tankata hyvin ennen treenejä. Ei syödä ja juoda. Siitä olen oppinut, että kyllä sen tunnin jaksaa salilla/jumpassa kepeästi ilman vesipulloa, kun jaksoi kovat treenitkin tehdä.
Vielä yhdet treenit tänään edessä ja suunnitelmissa on tehdä pieni jalkajumppa. Kyykkyä en uskalla vielä tehdä, koska se vaatii niin tiukkaa keskivartalon hallintaa ja pelkään, että selkä sanoo riks raks poks. Pakko aloittaa varovasti. Ehkä pelkällä tangolla voisi hakea vähän tuntumaa. 
Eilinen treeni meni kyllä perille varsinkin rintaan ja ojentajiin, nyt kun kuuntelee lihasten kipupaikkoja. Olkapäät jäi vähän vähemmälle, näköjään. 
Eilinen ilta muuten meni bikineiden parissa ja kynnet on vasta tänään vuorossa ;)